Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
sobota, 5 kwietnia 2025 15:58
Przeczytaj!
Reklama
Reklama
Reklama

Czym jest i co potrafi wózek widłowy spalinowy? Zobacz!

Reklama
Wózki widłowe spalinowe to jedne z najczęściej wybieranych urządzeń podnośnikowych z napędem mechanicznym. Ich duża wydajność (zarówno w kwestii udźwigu, jak i maksymalnej wysokości podnoszenia) sprawiają, że wózki spalinowe wykorzystywane są na co dzień jako niezwykle skuteczne urządzenie do transportu spaletyzowanych ładunków. Zobacz, co potrafi tego typu pojazd i zacznij wykorzystywać go także w swojej branży!
Reklama
Podziel się
Oceń

Wózki widłowe spalinowe czołowe do Twojego magazynu

Czy wózek widłowy spalinowy to urządzenie, które może być przydatne do magazynowania palet? Zdecydowanie tak. Szczególnie jeśli mowa o składowaniu ładunków, które odbywa się w magazynach półotwartych, czy też pod wiatami - gdzie pojazdy tego typu mogą poruszać się bez obaw o emisję spalin. Warto dodać także, że nowoczesne technologie sprawiają, że część współczesnych modeli posiada zamontowany niezwykle użyteczny filtr spalin, umożliwiający operowanie wózkami spalinowymi nawet w budynkach (np. na dobrze wentylowanych halach).

Reklama

Zobacz dostępne wózki widłowe spalinowe w Manitou

Szukasz wózka widłowego spalinowego o dużych możliwościach? Sprawdź wózki widłowe z oferty Manitou. To wydajne urządzenia o wysokich parametrach - takich jak udźwig maksymalny czy maksymalna wysokość podnoszenia, zapewniające komfort oraz wygodę pracy operatora.

Manitou to marka funkcjonująca na rynku europejskim od późnych lat 50 tych ubiegłego wieku. Specjalizuje się w produkcji maszyn przemysłowych, rolniczych oraz innych zaawansowanych wózków o dużych udźwigu przeznaczonych do wymagających zadań. W kwestii urządzeń transportu bliskiego należą do nich m.in. wydajne wózki widłowe spalinowe czy wózki terenowe (które też występują z napędem spalinowym).

Wózki widłowe spalinowe Manitou można znaleźć w wielu modelach o różnym udźwigu od 1500 kg do 5000 kg. Ale to nie wszystko - poza tym w ofercie Manitou figurują wózki widłowe terenowe o udźwigu do nawet 10 000 kg.

Czy wysokość podnoszenia w wózkach spalinowych ma znaczenie?

Czy wózki widłowe spalinowe są w stanie sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów także pod względem unoszenia ładunków? Duży udźwig to nie wszystko, choć w pracach na paletach o dużej wadze jest niezbędny. Równie istotne są: mocny silnik, niezawodność wózków widłowych a także ich możliwości pod względem unoszenia ładunków.

Jaka jest maksymalna wysokość podnoszenia dla pojazdów z napędem spalinowym? W zależności od modelu wózki widłowe spalinowe (na przykładzie marki Manitou) mogą dysponować maksymalną wysokością podnoszenia do nawet 6,5 metra.

Wytrzymałe widlaki spalinowe do wymagających zadań

Co sprawia, że wózki widłowe spalinowe to naprawdę wytrzymałe i niezawodne urządzenia, które z powodzeniem mogą być skutecznie wykorzystywane latami na zewnątrz budynków?

Pierwszym elementem, o którym można wspomnieć jest stabilna, solidna konstrukcja. Markowe wózki widłowe spalinowe (takie jak np. Manitou, Toyota, Linde, Still itd.) produkowane są z komponentów najwyższej jakości, w oparciu o projekty wysokiej klasy inżynierów, od wielu lat specjalizujących się w doskonaleniu mechanizmów funkcjonowania sztandarowych produktów swoich marek. Producenci wysokiej jakości wózków widłowych korzystają z nowoczesnych rozwiązań oraz solidnych materiałów, by do klientów trafiały urządzenia wydajne i trwałe.

Jednak solidność czy bezpieczna konstrukcja wózków widłowych nie są jedynie zasługą renomy, na jaką pracowała latami dana marka. Aktualne surowe normy Unii Europejskiej nakładane na producentów urządzeń transportu bliskiego gwarantują wypuszczanie na rynek tylko i wyłącznie maszyn, które spełniać będą wszystkie standardy.

Dodatkową gwarancję stanowiącą o bezpieczeństwie i dobrym stanie technicznych wszystkich elementów wózka widłowego zapewniają dla klientów oraz operatorów - przeglądy, które są niezbędne do uzyskania przez pojazdy dopuszczenia do eksploatacji.

Dlaczego warto kupić widlak spalinowy?

Jeśli szukasz odpowiedzi na pytanie, dlaczego warto kupić wózek widłowy spalinowy do swojej firmy - powodów jest co najmniej kilka:

koszt zakupu wózków widłowych spalinowych jest niższy niż koszt zakupu zbliżonych parametrami wózków widłowych elektrycznych,

widlaki spalinowe to urządzenia o dużej mocy - co przekłada się na ich możliwości (głównie dużą wartość maksymalnego udźwigu),

najbardziej zaawansowane spośród wózków spalinowych - wózki terenowe dysponują świetnymi możliwościami jezdnymi, przez co sprawdzają się w dość nietypowych warunkach podczas jazdy po piasku, błocie i nierównym, wyboistym terenie; a także podczas poruszania się po pagórkach i wzniesieniach (z czym nie poradzą sobie np. tradycyjne wózki widłowe magazynowe),

sam zakup wózka widłowego jest już inwestycją, która pomaga w znacznym stopniu przyśpieszyć wszystkie prace związane z transportem ładunków - zarówno tych spaletyzowanych, jak i nie.

W przypadku intensywnej pracy - inwestycja w wózek widłowy zwraca się niezwykle szybko. A sprzęt (dobrze serwisowany) może z powodzeniem służyć w firmie przez wiele lat.

Podsumowanie

Już wiesz czym są spalinowe wózki widłowe. Zatem nie czekaj dłużej i jeśli logistyka oraz transport to ważne elementy w Twojej branży - już teraz zaopatrz się w wózek widłowy spalinowy, który może na zawsze odmienić prace w Twojej firmie.

Wózek spalinowy czołowy jest komfortowy i niezwykle intuicyjny w obsłudze przez operatora. Przy prawidłowym, zgodnym z instrukcją obsługi, użytkowaniu, eksploatacja urządzeń może z powodzeniem przebiegać skutecznie przez długie lata. Zatem wybierając wózek widłowy, pamiętaj, by zadbać także o jego stan techniczny, co pozwoli nie tylko sprawnie wykonywać pracę, ale też zaoszczędzić na naprawach czy wymianie części.

Reklama
Więcej o autorze / autorach:

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: ziuutekTreść komentarza: Monika Netwig nowa wspólniczka - siostra Marty Kolasy-Synowiec :)Data dodania komentarza: 27.03.2025, 22:39Źródło komentarza: Projekt „Park Paderewskiego” z nowym prezesem. Obwiniany o malwersacje zarząd zawieszonyAutor komentarza: ParanojaTreść komentarza: https://www.gazetamyszkowska.pl/artykul/3291,czy-kozieglowski-zeaos-wyludzal-falszywe-zaswiadczenia Nadeszło PO, i mamy co mamyData dodania komentarza: 25.03.2025, 20:39Źródło komentarza: Nauczyciele: to sparaliżuje szkoły i przedszkola! J Autor komentarza: RedakcjaTreść komentarza: Znamy historię Intergem. Firma posiada wielomilionowe długi, należała do (udziałowcy): Magdalena Szczepańczyk (żona prokurenta Kamila Szczepańczyka w DHD sp. z .o.o), Marcin Zając (prezes w DHD) i Marta Kolasa-Synowiec, później zastąpiona przez Kamila Szczepańczyka. W Krajowym Rejestrze Zadłużonych przy spółce Intergem jako dłużnicy pojawiają się też Marek Synowiec i Kamil Szczepańczyk. K. Szczepańczyk był w Intergem prokurentem, podobnie jak w DHD budującej Park Paderewskiego. Generalnie wygląda na to, że gdzie pojawią się w spółkach te nazwiska, to zostają po nich długi i upadłości. Opinie na gowark.pl o firmie formułowane przez byłych pracowników, wiele mówią: https://www.gowork.pl/opinie_czytaj,21541239Data dodania komentarza: 27.02.2025, 11:33Źródło komentarza: Projekt „Park Paderewskiego” z nowym prezesem. Obwiniany o malwersacje zarząd zawieszonyAutor komentarza: KarolTreść komentarza: Konfederacja domaga się likwidacji obowiązkowych składek ZUS. Czyli rozumiem, że jak dostaną raka to będą się leczyć za swoje, że jak ich kobieta będzie rodzić to zapłacą około 10.000 zł za poród. Za opiekę nad noworodkiem. Jak złamią np. nogę to też sobie zapłacą, chyba, że pójdą do znachora do będzie taniej ale bez znieczulenia. ha..ha Nic nie jest doskonałe ale jak w Ameryce bez opieki zdrowotnej nie chciałbym żyć.Data dodania komentarza: 27.02.2025, 10:30Źródło komentarza: Sławomir MENTZEN ODWIEDZIŁ Myszków i Zawiercie jako pierwszy z kandydatów J Autor komentarza: Dane do wiadomości redakcjiTreść komentarza: Dzień dobry, zapoznałem się z Pana artykułem na temat DHD w Zawierciu. Jesteśmy firmą wynajmującą luksusowe samochody w formule długoterminowej, i mieliśmy styczność z P. Zając oraz P. Szczepańczyk (spółka Intergem). Wynajmowali od nas łącznie 6 pojazdów: 2 x BMW X5, 2 x Mercedes GLE, BMW serii 5 oraz Audi A4. Pojazdy zostały ostatecznie odebrane z powodu zaległości przekraczających 3 miesiące. Sprawa w sądzie wygrana, mimo prawie 2-letniej batalii gdzie przesyłane były niezgodne z prawdą umowy i protokoły. Spółka nie spłaciła swoich zobowiązań mimo prowadzonej egzekucji komorniczej. Wystarczy przejrzeć wpis w KRS, oraz przejrzeć Krajowy Rejestr Długów. Kamil Szczepańczyk jest kilkukrotnie skazany prawomocnym wyrokiem sądu, dlatego nie może zasiadać w zarządzie ani prowadzić sp. z o. o., dlatego figuruje tylko jako prokurent. Kilkukrotnie byliśmy wzywani do prokuratury celem złożenia wyjaśnień o zależnościach biznesowych miedzy naszymi firmami. Pracownicy w Intergem z posiadanych informacji również pozostali bez ostatnich wypłat, opłaconych zaliczek na podatek dochodowy, zusów oraz pitów (polecam profil gowork Intergem).Data dodania komentarza: 27.02.2025, 09:35Źródło komentarza: Projekt „Park Paderewskiego” z nowym prezesem. Obwiniany o malwersacje zarząd zawieszonyAutor komentarza: DamianTreść komentarza: Kombinatorzy murem za kombinatorem brawooooooData dodania komentarza: 26.02.2025, 14:20Źródło komentarza: RUSZA AKCJA SAMORZĄDOWCY ZA TRZASKOWSKIM
Reklama
Reklama
Reklama