Szacowana wartość zadania to około 2 mln zł z czego 85% pochodzi z Polskiego Ładu, a pozostała kwota to środki własne gminy. Przewidywany termin zakończenia inwestycji zaplanowany jest na 16 sierpnia 2024 roku.
Projekt zakłada pełną modernizację pomieszczeń znajdujących się na parterze budynku wraz z instalacjami i niezbędnym wyposażeniem mającym na celu stworzenie Centrum Biura Obsługi Klienta. Dodatkowo zostaną przebudowane klatki schodowe, pozostałe pomieszczenia Urzędu Miejskiego w Łazach zostaną odnowione.
Inwestycja zakłada przeniesienie newralgicznych Wydziałów Urzędu Miejskiego w Łazach, które znajdują się na wyższych kondygnacjach na parter budynku. Takie działania mają zapewnić sprawną i maksymalną obsługę petenta.
W ramach prac budowlanych planuje się również przebudowę parteru poprzez likwidację barier architektonicznych oraz stworzenie dostępności architektonicznej, cyfrowej oraz informacyjno —komunikacyjnej.
W ramach projektu powstanie sala Centrum Obsługi Klienta wraz z pomieszczeniami dla obsługi. Będzie to 13 stanowisk ogólnej obsługi, stworzona zostanie serwerownia, wydzielone zostaną sanitariaty dla pracowników, petentów i osób niepełnosprawnych. Oprócz tego powstanie pomieszczenie socjalne oraz trzy wyjścia ewakuacyjne. Ponadto w ramach prac zostaną wydzielone pożarowo klatki schodowe wyposażone w samoczynne urządzenia oddymiające. (KU)
Napisz komentarz
Komentarze