(Zawiercie) Konkurs „Spotkajmy się w bibliotece” to szansa na wygranie wspaniałych nagród dla ciebie i twojej biblioteki. Wystarczy opisać czego brakuje ci w twojej bibliotece. Może jest to spotkanie ze sławną postacią, a może happening lub przygoda z filmem lub fotografią?
Wypowiedź powinna opisywać z kim chcielibyście spotkać się w bibliotece i na czym takie spotkanie mogłoby polegać. Praca konkursowa powinna zawierać uzasadnienie, a objętość tekstu nie może przekraczać 1500 znaków ze spacjami. Celem konkursu jest wzmocnienie roli informacyjnej i społecznej publicznych bibliotek poprzez m.in.: zaktywizowanie i zintegrowanie społeczności lokalnych wokół bibliotek. Aby wziąć udział w konkursie należy zarejestrować się na stronie www.biblioteki.org/konkursy podając: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, wybrać jedną bibliotekę publiczną lub filię biblioteki publicznej z listy dostępnej w formularzu konkursowym, a w przypadku braku nazwy biblioteki wpisać ją (nie można wybrać innej biblioteki niż publiczna). Do wygrania laptopy, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki, aparaty cyfrowe, mp3 i audiobooki. Od 19 stycznia do 21 marca będą przyjmowane zgłoszenia. Rozstrzygnięcie konkursu wraz z ogłoszeniem listy zwycięzców nastąpi 8 kwietnia 2010 r. Organizatorem konkursu „Spotkajmy się w bibliotece” jest Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. Termin przesyłania zgłoszeń upływa 21 marca 2010 roku. (JB)
Napisz komentarz
Komentarze