Hotel Ostaniec położony w Podlesiach
gmina Kroczyce poszukuje osób na stanowiska:
Główny/a Księgowy/a oraz Zastępca Głównego Księgowego (gł. księgowej)
W związku z dynamicznym rozwojem i nowymi inwestycjami firmy „BODEKO HOTELE” Sp. z o.o., poszukujemy osób z doświadczeniem w księgowości, które będą wspierać naszą firmę w dalszym rozwoju. Oferujemy możliwość pracy w stabilnej i rozwijającej się organizacji, atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz szansę na rozwój zawodowy.
Cv prosimy przesyłać na adres e-mail: [email protected]
lub dostarczyć osobiście do recepcji naszego Hotelu
GŁÓWNY/A KSIĘGOWY/A
Zakres obowiązków:
• Prowadzenie pełnej księgowości firmy zgodnie z Ustawą o Rachunkowości oraz zarządzanie dokumentacją księgową
• Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych
• Monitorowanie zmian w przepisach podatkowych i wprowadzanie ich na operacyjne działanie Spółki
• Przygotowywanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych raportów dla Zarządu oraz Sprawozdań Finansowych
• Zarządzanie operacjami księgowymi oraz przygotowywanie deklaracji podatkowych, sprawozdań GUS
• Nadzór organizacyjny i merytoryczny nad zespołem księgowości
• Współpraca z audytorami i instytucjami finansowymi
• Analiza kosztów, identyfikacja obszarów optymalizacji, minimalizacja ryzyka finansowego.
Nasze wymagania:
• Wykształcenie wyższe kierunkowe
• Minimum 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
• Zdolności analityczne
• Znajomość przepisów podatkowych (VAT, CIT, CIT estoński, PIT).
• Doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz doskonała organizacja pracy.
Mile widziane:
• doświadczenie w firmie usługowej (hotelarstwo)
Oferujemy:
• Umowa o pracę, premie
• Wpływ na rozwój i wyniki Firmy poprzez możliwość kompleksowej analizy danych, inicjowania zmian, kształtowania procesów i modelu biznesowego
• Rozwój zawodowy i osobisty, szkolenia
• Świadczenia dodatkowe dla pracownika i jego rodziny (świadczenie z ZFŚŚ, ubezpieczenia grupowe)
ZASTĘPCA GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Zakres obowiązków
• Kontrola dokumentów księgowo-podatkowych
• Uzgadnianie zapisów księgowych
• Rozliczanie projektów inwestycyjnych (środków trwałych w budowie)
• Rozliczanie projektów dofinansowanych (dotacje, pożyczki, pomoc finansowa)
• Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych
• Przygotowanie i księgowanie dokumentów w zakresie środków trwałych (OT, LT..)
• Naliczanie i księgowanie amortyzacji i umorzenia środków trwałych
• Przygotowywanie raportów kwartalnych i rocznych związanych z gospodarką środkami trwałymi
• Przygotowywanie danych do zestawień i sprawozdań z zakresu majątku trwałego
• Rozliczanie inwentaryzacji majątku spółki
• Sporządzanie raportów na potrzeby Zarządu, GUS itp.
• Współpraca z audytorami, kontrolerami oraz innymi działami spółki
Nasze wymagania
• Wykształcenie wyższe (kierunki: ekonomia, rachunkowość, finanse i pokrewne)
• Min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• Znajomość ustawy o rachunkowości, ustaw podatkowych CIT , VAT, itd.
• Znajomość MS OFFICE w szczególności MS Excel
• Znajomość Klasyfikacji Środków Trwałych (KŚT)
• Znajomość przepisów KSR 11
• Zdolności analityczne
Mile widziane
• Doświadczenie na podobnym stanowisku w Hotelarstwie
Oferujemy
• Umowa o pracę, premie
• Rozwój zawodowy i osobisty, szkolenia
• Świadczenia dodatkowe dla pracownika i jego rodziny (świadczenie z ZFŚŚ, ubezpieczenia grupowe)
Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj się razem z nami!
Cv prosimy przesyłać na adres e-mail: [email protected] lub dostarczyć osobiście do recepcji naszego Hotelu
Napisz komentarz
Komentarze