Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
wtorek, 1 kwietnia 2025 02:20
Przeczytaj!
Reklama
Reklama
Reklama

Oddział PKO Banku Polskiego w Zawierciu pod nowym adresem

Reklama
Od stycznia klienci Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Zawierciu mogą korzystać z nowej i cyfrowej przestrzeni pod zmienionym adresem, przy Al. Gen. W. Sikorskiego 25a. Nowa lokalizacja oddalona jest o ok. kilometr od poprzedniej. Blisko znajdują się liczne punkty handlowo-usługowe, restauracje, apteka. Oddział działa od ponad 60 lat, jest największą placówką bankową w Zawierciu i obsługuje wszystkie grupy klientów, m.in. klientów firmowych lub osoby starające się o kredyt hipoteczny. Przestrzeń w obecnej odsłonie ma charakter uniwersalny – jest w niej miejsce na obsługę klientów (w tym również w kameralnych pokojach spotkań), nowoczesne urządzenie samoobsługowe, bankomaty z funkcją wpłatomatu oraz wrzutnia. Na ścianach można dostrzec elementy zieleni oraz piękną fototapetę z motywem skałek, która nawiązuje do widoków jakie można zobaczyć na terenie Zawiercia. Co ważne, oddział znajduje się na parterze, co jest wygodne szczególnie dla osób starszych czy rodziców z małymi dziećmi.
Reklama
Oddział PKO Banku Polskiego w Zawierciu pod nowym adresem
Klienci Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Zawierciu mogą korzystać z nowej i cyfrowej przestrzeni pod nowym adresem przy Al. Gen. W. Sikorskiego 25a
Podziel się
Oceń

- Jestem przekonana, że podniesienie standardu warunków obsługi pozytywnie wpłynie na postrzeganie nas na lokalnym rynku. Jesteśmy bankiem nowoczesnym, dbamy o każdego klienta, dlatego cieszę się, że od teraz za profesjonalną obsługą i kompleksową ofertą stoi nowa i wygodna przestrzeń. Z mojego punktu widzenia najistotniejsze jest wyposażenie oddziału w dwa nowe urządzenia bankomaty z funkcją wpłaty oraz wrzutnię. Ważne jest także stanowisko samoobsługowe, które już w pierwszych dniach pozwoliło klientom zrealizować transakcje z naszą asystą – podkreśla Bożena Kolmasiak, dyrektor Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Zawierciu

Reklama
Wnętrze Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Zawierciu przy Al. Gen. W. Sikorskiego 25a

Całości wizerunku w oddziale dopełniają elementy zieleni i donice z kwiatami. Nie znajdziemy tu ulotek i plakatów – wszystko to, co wcześniej mogliśmy przeczytać na papierowych ulotkach zamieszczone jest na ogólnodostępnym ekranie. Ważną częścią placówki jest stanowisko samoobsługowe, dzięki któremu klient samodzielnie bądź z pomocą doradcy zaloguje się do swojego konta i sprawdzi saldo, historię rachunku itp.

Klienci mają do dyspozycji 15-sto osobowy zespół. Oprócz podstawowych produktów jak konto czy pożyczka gotówkowa, doradcy podzielą się swoją wiedzą dotyczącą m.in. ubezpieczeń komunikacyjnych. 

Jeśli ktoś chciałby skorzystać z cyfrowej bankowości i oczekuje wsparcia w tym zakresie, to doradcy na miejscu dokładnie wyjaśnią „jak to się robi”, czyli np. jak łatwo i wygodnie korzystać z aplikacji mobilnej IKO, czyli bankowości w telefonie, albo jak nie dać się oszukać cyberprzestępcom. Szczególnie istotne są kwestie cyberbezpieczeństwa i edukacji klientów w zakresie bezpiecznego korzystania z rozwiązań bankowych. 

Doradcy PKO Banku Polskiego zwracają szczególną uwagę na edukowanie i informowanie klientów o zasadach bezpiecznego bankowania oraz o zagrożeniach płynących z internetu czy od telefonicznych oszustów, dbając by dane i finanse klientów były jak najlepiej chronione. Przypominają też klientom o możliwości zweryfikowania w aplikacji mobilnej IKO czy kontaktuje się z nim rzeczywisty pracownik banku, a nie podszywający się pod niego oszust. W praktyce wygląda to tak, że klienci, którzy korzystają z IKO mogą podczas rozmowy z pracownikiem banku powiedzieć, że chcą sprawdzić jego tożsamość w aplikacji bankowej. Po chwili otrzymają powiadomienie push (komunikat) w aplikacji z jego danymi (imię i nazwisko, stanowisko, adres oddziału). Wystarczy porównać te dane z informacjami uzyskanymi od dzwoniącego pracownika. Jeżeli dane są poprawne, wystarczy potwierdzić je w aplikacji PIN-em do IKO i można bezpiecznie kontynuować rozmowę.

Ostrzegają też klientów by „zapaliła im się czerwona lampka”, gdy po drugiej stronie słuchawki usłyszą prośbę o przekazanie pieniędzy nieznanym osobom oraz by pamiętali, że pracownik banku nigdy nie poprosi o dane logowania do bankowości, kody BLIK czy pełne dane karty płatniczej. Nie będzie też skłaniał do zainstalowania nieznanej aplikacji. Pracownik banku nigdy też nie poprosi o przelanie pieniędzy na nieznane konto. Nie zażąda wskazania pełnych danych osobowych przy zwykłej weryfikacji tożsamości klienta. 

Obecnie wiele spraw bankowych możemy załatwić sami, bez wizyty w oddziale. Tych procesów, którymi można się zająć w sposób cyfrowy przybywa systematycznie, a banki cały czas pracują nad rozszerzeniem tych możliwości. W PKO Banku Polskim to proste, bezpieczne i wygodne, a jednocześnie pozwala oszczędzić czas i pieniądze. Np. wpłacając lub wypłacając pieniądze w urządzeniu należącym do banku (bankomat czy wpłatomat) klient PKO Banku Polskiego nie zapłaci prowizji. Bankowość elektroniczna to m.in. możliwość opłacenia online rachunków za prąd czy mieszkanie bez konieczności wizyty w placówce. Za pomocą aplikacji mobilnej IKO można sprawdzić m.in. saldo i historię rachunku, zlecić przelew na numer rachunku bankowego do dowolnego odbiorcy, spłacić zadłużenie na karcie kredytowej, założyć lokatę czy doładować telefon na kartę.


 

Wnętrze Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Zawierciu przy Al. Gen. W. Sikorskiego 25a
Kilka pytań do Bożeny Kolmasiak, dyrektor Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Zawierciu:

Jak  Pani zdaniem zmieniają się potrzeby klientów banku? 

Zmiana warunków rynkowych, ale też i technologicznych powoduje, że klienci banku oczekują przede wszystkim personalizacji usług. Obecnie coraz wyraźniej widoczne staje się dążenie do otrzymania oferty dostosowanej do indywidualnych potrzeb. Klienci oczekują transparentności w ofercie banku, czyli prostych i przejrzystych produktów, bez skomplikowanych warunków i opłat. 

Jakich klientów obsługujecie? Na co klienci najczęściej zwracają największą uwagę?

Obsługujemy klientów z sektora MSP, a także szeroko rozumianego klienta indywidualnego. Oddział jest placówką z wysoką transakcyjnością, ponieważ to jedyna placówka naszego banku w mieście. Obsługujemy bowiem segment klienta indywidualnego z terenu całego powiatu, a więc i ościenne gminy. Koncentrujemy się na edukowaniu klientów w zakresie bezpiecznego korzystania z kanałów zdalnych. 

Szczególnie ważnym tematem w ostatnim czasie jest cyberbezpieczeństwo. W jaki sposób edukujecie klientów i którzy klienci potrzebują szczególnego zaopiekowania w tym temacie?

Tak, mierzymy się z tym wyzwaniem na lokalnym rynku. Również obserwujemy że rośnie liczba prób ataków na naszych klientów. Wielokrotnie doradcy z oddziału w Zawierciu zapobiegli wypłatom środków z rachunków podczas wyłudzeń „na wnuczka”. To dla nas bardzo ważne i zawsze trzymamy rękę na pulsie podczas podejrzanych zachowań naszych klientów zmanipulowanych przez przestępców. Rozmowa, wzajemne zaufanie i ostrożność to podstawy w takich sytuacjach.

Czym jest oddział dla lokalnej społeczności? Czy angażujecie się w akcje społeczne lub charytatywne?

Oprócz podstawowych zadań jakie pełnimy w ramach obsługi finansowej mój zespół angażuje się w życie miasta. Cały ubiegły rok był wyzwaniem w zakresie kształtowania pozytywnego wizerunku banku wśród lokalnych przedsiębiorców. Wspólnie z przedstawicielami spółek grupy kapitałowej Masterlease i Leasing prowadziliśmy cykl prelekcji dla przedsiębiorców zrzeszonych w ramach Cechu Rzemieślników oraz Małych i Średnich Przedsiębiorców w Zawierciu.

Ubiegły rok to także dwa turnieje organizowane przez PZMOT, w których uczestniczyliśmy oraz cykl spotkań z uczniami szkół podstawowych. Celem było pozyskanie młodego klienta i propagowanie naszej oferty w trakcie Turnieju Bezpieczeństwa w Ruchu Drogowym.

Uczestniczyliśmy także w projekcie #TeenWebEnterprise przygotowanym przez Centrum Rozwoju Lokalnego. Głównym zadaniem projektu było rozwijanie wśród uczniów szkół średnich zmysłu przedsiębiorczości oraz kreowanie własnego modelu biznesowego w sieci.

Reklama
Więcej o autorze / autorach:

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: ziuutekTreść komentarza: Monika Netwig nowa wspólniczka - siostra Marty Kolasy-Synowiec :)Data dodania komentarza: 27.03.2025, 22:39Źródło komentarza: Projekt „Park Paderewskiego” z nowym prezesem. Obwiniany o malwersacje zarząd zawieszonyAutor komentarza: ParanojaTreść komentarza: https://www.gazetamyszkowska.pl/artykul/3291,czy-kozieglowski-zeaos-wyludzal-falszywe-zaswiadczenia Nadeszło PO, i mamy co mamyData dodania komentarza: 25.03.2025, 20:39Źródło komentarza: Nauczyciele: to sparaliżuje szkoły i przedszkola! J Autor komentarza: RedakcjaTreść komentarza: Znamy historię Intergem. Firma posiada wielomilionowe długi, należała do (udziałowcy): Magdalena Szczepańczyk (żona prokurenta Kamila Szczepańczyka w DHD sp. z .o.o), Marcin Zając (prezes w DHD) i Marta Kolasa-Synowiec, później zastąpiona przez Kamila Szczepańczyka. W Krajowym Rejestrze Zadłużonych przy spółce Intergem jako dłużnicy pojawiają się też Marek Synowiec i Kamil Szczepańczyk. K. Szczepańczyk był w Intergem prokurentem, podobnie jak w DHD budującej Park Paderewskiego. Generalnie wygląda na to, że gdzie pojawią się w spółkach te nazwiska, to zostają po nich długi i upadłości. Opinie na gowark.pl o firmie formułowane przez byłych pracowników, wiele mówią: https://www.gowork.pl/opinie_czytaj,21541239Data dodania komentarza: 27.02.2025, 11:33Źródło komentarza: Projekt „Park Paderewskiego” z nowym prezesem. Obwiniany o malwersacje zarząd zawieszonyAutor komentarza: KarolTreść komentarza: Konfederacja domaga się likwidacji obowiązkowych składek ZUS. Czyli rozumiem, że jak dostaną raka to będą się leczyć za swoje, że jak ich kobieta będzie rodzić to zapłacą około 10.000 zł za poród. Za opiekę nad noworodkiem. Jak złamią np. nogę to też sobie zapłacą, chyba, że pójdą do znachora do będzie taniej ale bez znieczulenia. ha..ha Nic nie jest doskonałe ale jak w Ameryce bez opieki zdrowotnej nie chciałbym żyć.Data dodania komentarza: 27.02.2025, 10:30Źródło komentarza: Sławomir MENTZEN ODWIEDZIŁ Myszków i Zawiercie jako pierwszy z kandydatów J Autor komentarza: Dane do wiadomości redakcjiTreść komentarza: Dzień dobry, zapoznałem się z Pana artykułem na temat DHD w Zawierciu. Jesteśmy firmą wynajmującą luksusowe samochody w formule długoterminowej, i mieliśmy styczność z P. Zając oraz P. Szczepańczyk (spółka Intergem). Wynajmowali od nas łącznie 6 pojazdów: 2 x BMW X5, 2 x Mercedes GLE, BMW serii 5 oraz Audi A4. Pojazdy zostały ostatecznie odebrane z powodu zaległości przekraczających 3 miesiące. Sprawa w sądzie wygrana, mimo prawie 2-letniej batalii gdzie przesyłane były niezgodne z prawdą umowy i protokoły. Spółka nie spłaciła swoich zobowiązań mimo prowadzonej egzekucji komorniczej. Wystarczy przejrzeć wpis w KRS, oraz przejrzeć Krajowy Rejestr Długów. Kamil Szczepańczyk jest kilkukrotnie skazany prawomocnym wyrokiem sądu, dlatego nie może zasiadać w zarządzie ani prowadzić sp. z o. o., dlatego figuruje tylko jako prokurent. Kilkukrotnie byliśmy wzywani do prokuratury celem złożenia wyjaśnień o zależnościach biznesowych miedzy naszymi firmami. Pracownicy w Intergem z posiadanych informacji również pozostali bez ostatnich wypłat, opłaconych zaliczek na podatek dochodowy, zusów oraz pitów (polecam profil gowork Intergem).Data dodania komentarza: 27.02.2025, 09:35Źródło komentarza: Projekt „Park Paderewskiego” z nowym prezesem. Obwiniany o malwersacje zarząd zawieszonyAutor komentarza: DamianTreść komentarza: Kombinatorzy murem za kombinatorem brawooooooData dodania komentarza: 26.02.2025, 14:20Źródło komentarza: RUSZA AKCJA SAMORZĄDOWCY ZA TRZASKOWSKIM
Reklama
Reklama
Reklama