Konkurs Na Najlepszy Produkt Turystyczny 2010 roku organizowany przez serwis otoWakacje.pl. rozpoczął się pod koniec września. Do 17 października internauci mogli głosować na ponad 40 zgłoszonych produktów. Na półmetku konkursu minimalnie prowadził „Poznań za Pół Ceny”. Ostatecznie udało się wyprzedzić konkurencję i główną nagrodę - internetową kampanię reklamową o wartości 50 000 zł - zgarnął Szlak Orlich Gniazd zdobywając łącznie 23,8 % głosów.
Szlak Orlich Gniazd to szlak turystyczny biegnący od Krakowa do Częstochowy. Nazwa jego pochodzi od położonych na skalistych wzgórzach ruin zamków i warowni nazywanych Orlimi Gniazdami.
- Związek Gmin Jurajskich serdecznie dziękuje za każdy oddany głos na Szlak Orlich Gniazd w internetowym Konkursie na najlepszy produkt turystyczny 2010 roku. Dzięki państwa głosom Szlak Orlich Gniazd znalazł się na pierwszym miejscu. Bez państwa pomocy zajęcie tak wysokiej pozycji nie byłoby możliwe – dziękuje Robert Nieroda ze Związku Gmin Jurajskich.
Drugie miejsce w konkursie zajął Poznań za Pół Ceny zdobywając 14,4% głosów, a trzecie miejsce iławski Festiwal Jazzu Tradycyjnego Old Jazz Meeting – Złota Tarka, na który oddało swój głos blisko 9% internautów). (JB)
Napisz komentarz
Komentarze