(Zawiercie) Głównymi bohaterami reklamy są stworzone przez Konrada „Kony” Czarkowskiego (finalistę drugiej edycji programu TVN „Mam talent”) lalki: kucharz Macaroni oraz Cebula. Do tej pory reklamy były prezentowane w kinach. We wrześniu spoty z udziałem mauppetowych pacynek trafiły na ekrany telewizorów.
Firma Virtu istnieje od 1992 roku Specjalizuje się w produkcji dań gotowych. W tym roku po raz drugi została uhonorowana Diamentem Forbsa oraz znalazła się na liście firm najszybciej zwiększających swoją rynkową wartość. Pierwsza kinowa kampania firmy ruszyła 9 lipca, kiedy na ekrany wchodził „Shrek Forever”. We wrześniu pojawił się drugi spot reklamowy, który na zmianę z poprzednim emitowany jest, ale tym razem w telewizji. Bohaterami filmu promocyjnego są lalki wykonane przez 28 - letniego Konrada Czarkowskiego, pierwszego w Polsce lalkarza tworzącego marionetki dla potrzeb mediów. Warszawiak do tej pory był także dziennikarzem, rysownikiem i modelem. Jego największą pasją okazało się jednak lalkarstwo. (JB)
Napisz komentarz
Komentarze