Kompleksowa regeneracja wtryskiwaczy jest skutecznym rozwiązaniem w sytuacji, gdy są one zużyte, a parametry ich pracy uległy znacznemu pogorszeniu. Dlatego, jeśli chcemy przedłużyć żywotność wtrysków i odzyskać ich odpowiednie wartości, warto zapytać mechanika o możliwość regeneracji. Wtedy zakup nowych części (znacznie droższych) można odłożyć na później. Warunkiem przywrócenia wtryskom pełnej sprawności i wydajności jest rzetelne wykonanie naprawy za pomocą specjalistycznych narzędzi i metod. Dlatego czynność tą należy powierzyć doświadczonemu i sprawdzonemu warsztatowi, który zna specyfikę naprawy podzespołów układu paliwowego w wysokoprężnych jednostkach napędowych.
Jednym z serwisów, który oferuje profesjonalną regenerację wtryskiwaczy, jest Bosch Service Pawlik mieszczący się w Stalowej Woli. Korzystając z ich oferty, otrzymujemy dwuletnią gwarancję na naprawiane podzespoły, a na realizację regeneracji czekamy zaledwie max. 2 dni robocze. Co więcej, decydując się na tego rodzaju usługę, nie trzeba jechać osobiście do warsztatu, co z pewnością jest bardzo wygodne dla osób mieszkających daleko od siedziby firmy. Jedyne co trzeba zrobić, to zlecić wymontowanie wtryskiwaczy z układu, zapakować je odpowiednio i przekazać kurierowi. Po wykonaniu regeneracji wtryski są od razu odsyłane do Klienta pod ustalony adres.
Kiedy warto udać się do warsztatu i jakie objawy poinformują o uszkodzonych lub zużytych wtryskiwaczach? W takim przypadku z pewnością będziemy mieli trudności z uruchomieniem samochodu, czy też jego gaśnięciem na niskich obrotach. Innymi symptomami są: szarpanie i nierówna praca silnika, niecodzienne falowanie obrotów, znaczny spadek mocy i osiągów, jak też specyficzne dźwięki dobiegające spod maski. To właśnie te objawy alarmują nas o konieczności naprawy lub wymiany wtryskiwaczy na nowe. Najpierw jednak niezbędna jest dokładna diagnostyka w celu ustalenia stopnia zużycia poszczególnych elementów oraz odnalezienia źródła usterki. Kolejnym ważnym etapem jest czyszczenie części za pomocą specjalnych środków chemicznych, a także wymiana zużytych elementów, jak np. uszczelki i podkładki. Z oględzinami nie warto czekać, bo jak nie trudno wywnioskować, będzie się to wiązało ze wzrostem poziomu uszkodzeń no i niestety także kosztów naprawy.
Napisz komentarz
Komentarze